37+6da kanamayla hastaneye gittim (11de) nst sirasinda suyum geldi ve acil sezeryana alındım genel anestezi ile.. bebeğimin doğduğu anı göremedim(13.00) çünkü ikimizinde kalp atışları çok kötüymüş bu yüzden genel yapmak zorunda kalmışlar ama çok şükür şuan her şey iyi bunu hastane odasından yazıyorum… Korkmayın ve iyi düşünün iyi olsun karın ağrım ve yürümek dışında iyiyim sütüm de geldi şükür.. herkese kolay doğumlar dilerim… benim serüven Zümra kuş ile bitti 🤍🌷