dika [silindi] Allah hayrınızı kabul etsin bu soğukta ona yemek ve su vermişsiniz bunu yapamayan da var
Balbebek012 [silindi] ayy kurban olurum ben ona ben de 3.katta oturuyorum geçen gün büyük bir sokak köpeği kapımızda 2 gece yattı h ellemedik yemek su verdik 🩷 bence sevgiyi hissedil geliyorlar yoksa daha aşağı katlarda da durabilirler taa 4.kata çıkmış canım yaaa
Rbdrmx Bazen şey derler ya kapınıza bir hayvan şeklinde melek bazen bir yabancı şeklinde melek gelebilir diye 🍀
[silindi] Femay eşim böyle şeylerde ilahi şeyler aramaz 🤣 bizimkilerin kokusunu duyup çıkmıştır yukarı diyor 🤣 karnını doyurdu gitti yavrum 🤭
heyben [silindi] böyle şeyler görünce çok seviniyorum 😍😍 özellikle doğum yapınca at o kediyi bilmem ne yazan insanlar var burda siz onların arasında parladınız gözüme 😍 Allah hayrınızı kabul etsin 🙏🙏🙏
[silindi] heyben amin canım 🤭🤭çevremdekilerle çok ters düşüyoruz doğuma sayılı günüm kaldı, ee evdeki kedileri napcaksın diyolar 🤣🤣 napim eve alırken çocuk doğana kadar kalırsınız sonra gidersiniz diye sözleşme mi yaptım hayvanlarla. Birlikte yaşayacağız diyorum e olmaz öyle at dışarı diyolar 🤣🤣
heyben [silindi] ay deliriyorum gerçekten…… yani 2. çocuğu yapınca ilkini napcaksın diyo muyuz da kedileri napcaksın diyolar. herkes sizin gibi olsa keşke gerçekten terk eden o kadar insan var ki….. 🥺
[silindi] Balbebek012 yaa Allah kabul etsin canım, ne güzel nasip olmuş 🌸🌸 bunlar da nasip işi bence 😇
Balbebek012 [silindi] bence de nasip ay gitti ya nasıl üzüldüm canlarım benim saf sevgi var onlarda 🥰 bakabileceğime inansam ben de evime bir can almak istiyorum ama ihmal ederim diye korkuyorum
[silindi] Balbebek012 bekarken evde köpek beslemiştim, evlenince de kedi doldurdum ev 4 tane kedi çocuğum var. Ev için kesinlikle kedi 🐱
Balbebek012 [silindi] yaa bekarken benim de kedim vardı adı Firuze simsiyah çok tatlı bir kızdı tam 7 yaşındaydı sokak kedisiydi sokaktan sahiplenmiştik ailece bakıyorduo annem hep derdi benim bir çocuğum da bu ama ciddi evin bir parçası olmuştu canım benim ama araba çarptı öldü asla unutamam onu 🥹🩷🩷🩷
[silindi] Balbebek012 yavrum ya başın sağolsun, cennette sizi bekleyen bir minik 🐱 benimkiler de 4üde sokak kedisi 🤣 hepsi de bulduğumda felfenaydı…. Şimdi hepsi bebek gibi 🥹🥹 en büyüğü 4 yaşında hemen hemen, en küçüğü de 1,5 🤓
Balbebek012 [silindi] teşekkür ederim 🩷 ilgi sevgi onları iyileştiriyor ve çok seviyorlar bizi ya seninkiler de kocaman olmuş uzun uzun sağlıklı yaşasınlar inşallah