Kızlar yarın sezeryan doğum yapıcam ilk gebeliğin çok heycanlıyım bütün duyguları bır arada his ediyorum çok hayal etmıstım bu günü basol olucak dıye tek kendımı sucladıgım sıgara içmem vicdan azabı çekiyorum ınsalarım akıl vernesınden sıkıldım olmuyor ama çok dendım ameliyat olucam dıye ıkı gündür içmiyorum ama sıgara başladım güne bılmem ne dıyım hamılelık boyunca ıctım bencıl dıye bıkırsınız rıskım olmasına rağmen bılmıyorum ugrastım cabaladım bırakamadım