Sadelikveben-56 Hamileliğim bu diğerleri de sezeryan oldu peşpeşe 2 sene arayla oldu hepsi nasıl oluyo üçüncü sezeryan zor oluyordur illaki ama çok merak ediyorum ilk sezeryanım aşırı kolaydı ikinci biraz zordur bunu tahmin edemiyorum
3minnosanasii Sadelikveben-56 bende buralarda bekleyeyim 😂 2. Sezaryenim de sürekli yürüyüp ağrılarımı hafifletmiştim ama 3. Olacağı için çok korkuyorum
Petek35Ozcan Sadelikveben-56 gerçekten değişiyor mu ilkine göre 😳 nasıl değişiyor mesela ağrı mi daha fazla iyileşme süresi mi daha uzun çok merak ettim daha yeni ilk sezeryanimi oldum da bidaha olursam başıma geleceklerden haberim olsun istiyorum 🥲
Sadelikveben-56 Baby_00 Allah yardımcınız olsun rabbim kolaylaştırsın inşallah sağlıcakla kavuşun diğerleriyle aralarında ne kadar var acaba
3minnosanasii Petek35Ozcan yani aynı yara ikinci kez açılacak öyle düşün,aynı yerden kesi atıyorlar çünkü tekrar dikiş atılacak felan ama korkma ilkini atlattıysan 2.yi bildiğin için daha rahat hareket edersin
Sadelikveben-56 Petek35Ozcan evet iyileşme süresi uzuyor ilk sezeryanda hemen ayağa kalkıp her işimi kendim yapmıştım hiç yattığını hatırlamıyorum ama ikinci doğumda 10 gün yattım ağrım çok oluyor du