saadiss çok geçmiş olsun öncelikle. Zor evet kolay olduğunu söyleyemem. Ama bazen yapacak birşey olmuyor elinden birşey gelmiyor.
Benim bebeğimde de kalp sorunu çok büyüktü. Normalden çok farklı ve çok fazla sorunu vardı . 24 haftalık sonlandırma yapmak zorunda kaldık . 5 ay oldu henüz.
Kirli temiz kan birbirine karışıyordu bizimde bı kaç doktora daha gittik ama malesef olmadi bizde böyle bı karara varmak zorunda kaldık eşimle. Rabbim gönlünüze ferahlık versin , 💔