Kızlar 35+5 deyim akşam bebeğim hareketleri yavaş diye acile gittim bi sıkıntı çıkmadı şükür ama doktor ultrasonda bebeğin kafası sanki biraz büyük şeker varmi sende diye sordu başkada açıklama yapmadı. Kafama takıldı netten biraz baktım kafa büyüklüğü neden olabilir diye çok kötü şeyler okudum tedirgin oldum lütfen bu konuda bilgisi olan varsa yazabilirmi