Ve_ra
Merve2496 bende ona takipliyim, ilk zamanlar numarasını vermemişti. 33. haftada gittiğimde kartvizitiyle verdi numarasını herhalde garanti doğurtacağını düşündüğü için verdi😆😆😆 sakin bir yapısı var bende de sağlık anksiyetesi var, her gittiğimde rahatlatıyor beni. özellikle sezeryan yanlısı bir kadın değil, ben özellikle sezeryan istiyorum deyince her iki doğum şeklini anlatıp benim tercihime saygı duydu. öyle anlaştık