Kızlar iyi geceler. Pazartesi günü birden bire belim tutuldu. Çok şiddetli ağrıyor üstüne basamıyorum kalkarken zorlanıyorum. Sıcak uygulama, sıcak duş, sıcak su torbası yaptım Parol içtim ama hiç hafiflemedi. Dayanamaz oldum😔 Bi de doğumu etkiler mi? Normal doğumu bekliyorum. Yok mu ağrının geçmesi için bi çözüm çok kötüyüm ağrıdan ağlıyorum 😭