Doğumdan sonra bol kahve ve su içtim. Baş ağrısı olmadı.
Hastanede 2 gün kaldım(devlet) o 2 gün boyunca oturmadım pek bol bol koridorda yürüdüm. İlk gunden itibaren oğlumla ilgilendim. Zaten bebeği görünce insanın ayağa kalkası geliyor. Hareket halinde olduğum için çok çabuk toparlandım.
Korse falan kullanmadım.