semazkcblc EzgiDurdu 32. Haftamdayım ara ara banada oluyor. Doktora söylediğimde bikaç kez NST istemişti çok şükür sancı çıkmamıştı. Sanırım yalancı sancı dedikleri oluyor bu ama tabi takip etmek lazım sıklığını
Minigimgeliyor EzgiDurdu ben dün hafif kasık ağrısı yaşadım dediğin gibi ama çoo değildi geçti. Normaldir heralde diye endişelenmedim.
EzgiDurdu semazkcblc Minigimgeliyor Nursah2427 Ecesareerva cevaplarınız için teşekkürler kızlar insan endişe ediyor valla, Allah hepimize hayırlı sağlıklı doğum nasip etsin inş.🙏🏻
Ecesareerva Bende cok yasıyorum malesef o sancıları 35+5 oldum helekı rahım agrısı olduruo benı kabus gıbı oldu hamıleleık bana ama nts sancım cıkmıo
Airsoft Arkadaşlar vücudunuz kendimi doğuma hazırlıyor, bu süreçte ara ara sancılar yaşayacaksınız eğer çok şiddetli olur ise doktorunuza başvurun.
Aynur_ma Sanci lar normal hatta bazen duzenli bilenoldugunu dusundure bilir sizs sanxi aralwri kisalmadikca ve siddetlenmedikse endisekenmeyin yalanci sancilardir.