Kızlar 1 haftalık bebeğim var sütümü sağıp da verirken kaşık biberon kullandım çok zor oldu dışarıda vs de öyle. Lansinoh çok fazla akıtıyor, phılıps aventle önce içiyordu ama bir kaç gündür içerken tıkandı ve korktum onu da vermiyorum. Yavaş akışlı yenidoğan için önerebileceğiniz biberon var mı ?