turangulu Nazife Öner hanıma gidiyorum sadece pazartesi ve perşembe günleri hastanede oluyor akşam 6dan sonra muayenesi başlıyor ben memnunum hatta çok geleni var kapıda çok sıra oluyor bir saat sonra giriyorum mesela ama yinede gidiyorum işinin ehli diye düşünüyorum zaten 38. haftaya gireceğim nasip olursa normal doğum yapmayı düşünüyorum bakalım nasıl geçecek merak ediyorum siz ne için sormuştunuz hamile miydiniz