fatmakyn ilk gebeliğimdi , bana çok şey öğretti meleğim, kadın çocuğu kendisi için doğurmalı derlerdi o kadar doğur ki bi hafta hastanede yattım kendi ailemden baska kimsem yoktu sen doğru her şeyinde destek oluruz diyenler yoktu eşim dogumumdan sonra gittigim kontrol gunu hastanede mini etekli kizlarin bacaklarina bakarken yakaladım ve her zaman baktiginida kabul etti 🫠 tabiki anne olmak çok istiyorum bebegim olsun ama buna kendimi hazir hissedebilecekmiyim tekrar bilemiyorum..