Kızlar merhaba. 2,5 aylık kolik bir kızım var. Uykusu çok düzensiz. Bazen güzel uyuyor bazen kaç saat uyanık kalıyor gece 2,5 tan önce uyumuyor. Gündüz uyutmamayı denedim geve ışıkları kapatıyorum ama işeye yaramıyor. Uyumayınca uyumuyor. Kucağımda uyuyor memede de aynı şekilde. Ama yatağına yatırınca uyanıyor. Çok zorluyor beni. Uyku düzenini nasıl ayarlıyabilirim. Birde kolikliği ne zaman geçer. Uykular haram oldu gerçekten 😣