benimhikayemm evet ama aşamıyorsun2,5 senedir korunmasız penetrasyon..buna rağmen gebelik oluşamaması birde ilk zamanlar neredeyse hiç umursamadım. Yine olmadı ,sonra olmayınca taktım her pms döneminden 2gün öncesi hcg testleri hep negatif… aylar günler derken olmuyor artık demeyi öğrendim, kabullendim ama neden olmuyor sorusunu atamadım hatta neden olmadığını biliyormuşcasına eşimle konuşup ki hiç ikiletmeden hastaneye gittik tetkitler yapıldı sayı, ileri hız iyi ama morfoloji sıfırdı… ve öncesinde o kadar çok araştırdım ki kadınsal ve erkeksel rahatsızlıkları yok varikosel (damar genişlemesi ) yok azospermi bilmem ne bilmem ne işlemler…doktor bana sorun değil dediğinde üroloji doktoru gibi dediğim tek şey şekli olmayan bir hücre folikülü nasıl delebilir.. sorun olmasaydı 2,5 senede gebelik oluşmaz mıydı ? Ki grip bile morfolojiyi etkileyebilirmiş….Ama kafandan sonuç elde edene kadar atamazsın sadece kabullenir daha az çabalarsın yavaş yavaş ikna olursun. Ama ben inanıyorum senin buna ihtiyacın olmadan yorulmadan, zorlanmadan en yakın zamanda bebek haberi alcaksın bunu böyle hissediyorum. Böyle hissetmek istediğim için ya da seni teselli etmek için değil hissettiğim için söylüyorum… 🤲🏻🤲🏻