Kızlar hamileligim boyunca kiminize cevap verdim kiminizin yazılarını sessizce okudum 38+6 olduk doktor kontrolum vardı bugun bebegin suyu azalmıs yarın sabah yatıs istedi doktor allahın izniyle yarın sabah hastaneye yatısımız olucak ve suni sancı ile normal dogum surecim baslıcak dualarınızı eksik etmeyin hamile olan arkadaslarım allah sizleri bir avazda kurtarsın(benide aynı sekilde) ve bekbek istiyen tüm arkadaslarım allah sizlerede en kısa zamanda bir bebek nasip etsin herkezden dua istiyorum bir aksilik cıkmasın normal dogum yapabileyim insallah🤲🏻 hoscakalın😘😊