Nsevim Merhaba arkadaşlarım 33+5 günlük hamileyim geçen ay her şey normaldi bugün kontrolde doktorum 2 hafta karın bölgesinden gelişim gerili olduğunu söyledi boyu 45 cm 2 kg olmuş benim haftamla uyumlu gebe arkadaşlarım yazabilir mi bebekleriniz kaç kilo merak ettim. Kilo alması için neler yemeliyim önerilerinizi bekliyorum
Fatmaacylnn Nsevim benim doktorum 1 2 hafta önden ya da geriden gelmesinden sıkıntı olmaz demişti sizde merak etmeyin olmaz bence haftasıyla uyumlu zaten sizin ki çünkü ben 33 haftalığım 2 400 kilosu boyuda 45 cm dedi önden gidiyormuş ama benim bebişte 💕
Birbenbirbebek Nsevim ya aynı şey mi bilmiyorum ama belki için rahatlar diye söylüyorum son 1.5 ay gibi bir şeyde benim de bebeğim hiç kg almadı. 150 gr filan alıyordu en çok alması gereken zamanlarda hiç almadı yani doktor takibi arttırdı ama bir sorun görünmüyor her şeyi normal dedi . Kan akışı bebeğe giden oksijen damarlar vs vs . En son 2500 kg görmüştük 2750 doğdu ve sağlıklıydı cok şükür 🥲 cok cok iyi besleniyordum kaşar yoğurt kefir süt ceviz badem meyve et hiç eksik etmiyordum dr. Seninle ve beslenmenle hiç bir alakası yok dedi
Dimple7 Nsevim 17 aralikta 34+0dim, kontrole gittik 2033gr, ac’de 2 hafta gerilik, 46cm boy :) 2 haftada 1 gidecegim artik. Fark 3 haftaya cikarsa 37de dogumu dusunebiliriz dedi… sizinle ayniyiz galiba
muphem Nsevim 32 haftalıkken gittim doktora, 3 hafta gerilik var her şeyinde hem de… 1350 gr … pazartesi perinatolojiye gidicem inşallah gerilik azalmış gözükür :(
Fatmaacylnn Fatmaacylnn bu kilo alma şeyleri de bana çok doğru gelmiyor biraz genetikle ilgili sanırım ama muz, kaşar peyniri, avakado, tahin, badem, ceviz, yumurta, süt bunları bol bol tüketebilirsiniz 🥰
Nsevim Aslında kilosu son takılacağım şeydi ama sağlıkocağında hemşire de mutlaka ihmal etme sürekli gel deyince bende daha çok endişelendim… Genetik olarak kendim de zayıfım 50 kilo ile hamile kalmıştım şuan 58 kiloyum genetikte olabilir. Bir hafta sonra neler olacak bakalım. Bu süreçte en önemlisi stres olmamak sanırım.