Evet çok şükür kızıma kavuştum hepiniz sağlıcakla kavuşun inşallah❤️ Pazartesi 4 m açıklıkla eve geri gelmiştim sancım yoktu şeffa akıntım olunca şüphelendim çarşamba tekrar gittim yine açıklığım 4 dü sonra eve geldim ama saat 16:30 da sancım gelmeye başladı 19:30 a kadar evde bekledim hastaneye geçtim sancılar çok sık ve acıydı açılmam 8 cm di akşam 9:30 45 gibi doğumhaneye alındım ebe hanım suyumu ptlattı damar yolu açıldı açılmam çok iyiydi bebeğin pozisyonu da iyiydi şükür doktoruma haner verildi 10 da geldi 5. Ikınmamda doğurdum biraz ıkınmayı becerebilseyfim daha erken olacaktı 10 :30 da kızıma kavuştum herşey çok güzel bi şekilde bitti şükür 🙏