Bir_tirtilannesii Kızlar selam 35. Haftadayim ve anca isim bulduk oğluma Adar diye dusunduk eşimle sizce nasıl Anlamı ateş demek Kulağa biraz farklı geliyor pek bilinen bir isim değil çünkü Eşimle ben beğendim ama benim annem ve gorumcem vs ayy o ne öyle vs dediler
Merve_cetiner Bir_tirtilannesii canım yanlış anlama beni ama bebeğin annesi babası uygun gördükten sonra çevredekilerin fikri 2. Planda kalıyor bende adar ismini çok severim kulağa çok hoş geliyor gönlünüzdeki hayırlınız olsun inşallah
mrsyildizmom Bir_tirtilannesii eşiniz ve siz karar verip içinize sindikten sonra kendinizi ikilemde bırakmayın. Ben ilk kez duydum Adar ismini ilk okuduğumda açıkçası bana tuhaf geldi ileri de öğrenim hayatında vs sorun olur mu bilemem ama dediğim gibi sizlerin içine sinmesi en güzeli 😊
Bir_tirtilannesii Merve_cetiner ahhh sağol canımmm 🥲🥰 hamile kaldığımdan beri kocamin tarafı sürekli isme müdahale etti eski postlarima bakıp okuyabilirsin çok bunaldim artık isim konusundan eve eşimle bu isme karar verdik bizde duyulmamış bir isim olduğu için kulağa biraz farklı geliyor olabailie ama kötü bir isim oldufunu dusunmutiru destegein için çook teşekkür ederim 🙏🏻🥰
Melekyldz16 Bebeğin ismi farklı ama gerçekten anne ve babadan başka kimseyi ilgilendirmez bzide eşimle duhan zeyd koymaya karar verdik çevreden böyle garip tepkiler çok aldık takmayın
Bir_tirtilannesii Melekyldz16 sağlıkla gelsin inşallah minik bebiş 🙏🏻🥰 Bende aynı fikirdeyim hamile kaldığımdan beri isim konusunda çok sorun yasadim eşimin ailesiyle en sonunda eşimle Adar ismine karar verdik ❣️ Teşekkür ederim 🧡
Bir_tirtilannesii mrsyildizmom çook teşekkür ederim desteğin için canım 🥰 Evet ilk defa duyunca farklı geliyor ilk önce banada farklı geldi ama sonradan beğendim ve içime sindi ✨
Merve_cetiner Bir_tirtilannesii kuzenimin ismide adar ve genelde doğu bölgesinde yaygın içiniz rahatsa bu isim konusunda, kimsenin karışmasına izin vermeyin sonuçta o çocuga ismiyle siz hitap edeceksiniz başkası karar vereceğinize siz karar verin benimde bebeğim erkek olursa adar ismini düşünmüyor değilim
adatuna Herkesin fikrine saygı duyuyorum, benim fikrim ise farklı daha az duyulmuş bir isim koyma çabasında herkes gibi geliyor daha normal kulağa daha hoş gelen bir isim olabilir bence gerek yok :)
Bir_tirtilannesii adatuna emir veya yiğit koymak istiyordum ben ama eşimle isim konusunda anlasamadik canım onun bulduklarını ben benim bulduklarımı o begenmedi 😂 daha bugün karar verdik Adar ismine de
Ayslyns Benimde oğlum olacak isim olarak Aren Asaf olmasına karar verdik aynı tepkileri bende aldım başka isim mi yoktu zor bi isim vs vs ama biz bunu beğendik bunu koyacağız diyip geçiyorum sende kimseyi dinleme sadece anne ve baba karar verir gerisine laf düşmez benim fikrim 😇
Bir_tirtilannesii Ayslyns ayy ne güzel sağlıkla gelsin inşallah bebiş 🙏🏻❤️ Bir yerde anne ve babanın kulağını tikamasi gerekiyor çevreye gerçekten teşekkür ederim cevapladiginiz için 🙏🏻
dika Bir_tirtilannesii Adar ın anlamı bizde Mart ayına denilir ilkbaharın gelişine felan da kullanılır ilk defa duydum Adarın ateş olduğuna Halam da oğluna bu ismi kattı şuan 4 yaşında ben çok beğeniyorum farklı ve güzel anlamı hoş
Delihatunnn Bir_tirtilannesii siz karar verdiyseniz bize ve digerlerine halt yemek duser cicegim ama o cocukla ilerde radar diye dalga gecerler diyim ben sana 🫣 bide insanlar isminin anlamini karakterinde mutlaka tasirlar cesaretin varmi senin bu atesli aska
Bir_tirtilannesii Delihatunnn ayy bilemedim cesaretim varmı yokmu 😂 farklı bir isim koymak istiyorum ben simdi ki farklı isimlerin çoğu alay konusu zaten çoğuna bir uydurma buluyorlar canim