Kızlar merhaba. Adetime 5 gün varken kasık ağrısı ve hafif lekelenmeden dolayı kan testi verdim ama 002 çıktı. Yani sonuç negatif ama bugüne kadar kasık ağrım ve lekelenme devam ediyo hatta bugün göğsümden sıkınca süt geldi bat pazar günü sizce test yanılmış midir hamilelik var mıdır