Merhaba
Bende burayı sürekli okuyup pozitif doğum yapabilecek miyim diye düşünüyodum nasip oldu çok şükür
39+3 haftayken doktor kontrolüne gittim ve Çatı muayenesi yaptı doktorum. Çok aşırı ağrılı değildi ama kendimi sıktığım için dışarı çıkınca bayıldım 😂
3.5 cm açıklık olduğunu söyledi. Eve kendim araç kullanarak gittim gayet iyiydim
Akşama kadar çok hafif ağrı ve sancım oldu ama 2. Doğum olacağı için hemen hastaneye koşmadım. Banyo yaptım bütün hazırlığım tamamdı zaten. Gece 11 de sancılarım biraz başladı. Hiç uyumadım sabah 4 e kadar sancı çektim ama hafif regl sancısı gibiydi
Dayanıyorsun yani. 4.30 da 15 dk ya bir 1 dk süren sancı olunca aileme haber verdim. 5.20 geçe hastaneye gittim 6 cm açıklık olduğunu söyledi ebe. Harekete yürüyüşe devam ettim. 8 cm olunca sancı ya dayandığım için suni sancı verdiler orası biraz kopuk ama kısa sürdü :) 7.20 de bebeğim kucağımdaydı. 9 ay boyunca kimseyi dinlemedim sürekli hareket ettim. Büyük oğlum 2 yaşında onu hep kucağımda taşıdım. Namazlarımı kıldım ve Allaha şükürler olsun böyle bir doğum nasip oldu. Rabbim bütün hamilelere kolay doğum nasip etsin inşallah. Dualarla kalın pozitif olun 😘😘