Kızlar ilk gebeliğim 6.haftadayım 2 gündür hafif kanamam oldu dün gittiğim doktorda progestan hap verdi 2 kez kullandım biraz önce baktım tekrar kırmızı bi kanama gördüm :( dün doktor yerleşme kanaması bebek keseye gelmiş 3-4 gün sonra kalp atışını dinlersiniz demişti ama bugün kırmızı kanama görünce endişelendim normal midir yoksa tekrar doktora gitmeli miyim