Meryem14 3.5 yaşında bir oğlum var.geçen senenin başında gelişimi durduğu için 7+4 te kürtaj oldum gelişimi 6.haftada kalmıştı.şimdide hamileyim.sata göre 6 haftalıktım gittim doktora geç döllenmiş kese var yolk var bekleyelim 5+1 görünüyor dedi.8gün sonra kontrole gittim kese boyutu 5+5 dedi.bebeği göremedi kalp atışını yine duyamadık.bekleyelim sonra karar verelim dedi.sanırım yine kürtaj olacağım.var mı benim durumumda olup sonradan kalp atışını duyan ?
Gizem_miros Meryem14 bende 5+5 de gormedim bebegimi 6+2 de gordum bekle sakin acele etme baska doktoro da git cunku gec gelismler oluyor
denizannee Meryem14 6.haftada kalp atışı çok erken. Ben 6+6da karından sadece keseyi görebildim. 10 gün sonra bidaha çağırdı 8+3te kalp atışını gördüm duymadım. Geçtiğimiz ctesi 10+4te ilk kez kalbini duydum. Heryerde yazıyor zaten doktorların makalelerinde falan. Sağlık ocaklari bile 13 haftadan önce kalp dinletmiyor.
Elifsaadet Meryem14 kesenin içinde bebeği görmek için erken bir haftadasınız bence. Ben 6. Haftamı geçmişti gittiğimde kese ve yolk vardı ama bebek yoktu. 9. Haftada tekrar çağırdı ozaman bebeği gördük ve kalp atışını duyduk. Bu kadar aceleci olmayın. Daha küçük olduğu için göremediniz.
Elifsaadet Meryem14 troidiniz içinde geç olmadan ilaca başlamalısınız. Dahiliye doktoruna görünün. Benimde aynı şekilde 4 e yakın çıkmıştı ve bebeğin gelişimini doğrudan etkiliyor
Meryem14 Troidim 4 e yakın çıktı ve idrar yollarında hafif enfeksiyon var dedi bununla alakalı olabilir mi? Yarın doktora gideceğim ama çok tuhaf ruh halim var.belirsizlik çok kötü birşey.ama Allaha sığınıyorum.herşeyde var bir hayır
MelekAnnesi52 Meryem14 canım ben ilk hamile olduğumu öğrendiğimde tiroidim 6 idi ondan kaynakli olduğunu sanmıyorum bazen geç duyuluyor duyarsın inşAllah🙏
Pszge Meryem14 geçmiş olsun canım benim ilk kürtajım öyle olmultu yedinci hafta da olması gerekirken 6. Haftada kalmış kap atışlarını hiç duymadım triot ve idrar enfeksiyonun hep mi vardı yoksa son zamanlarda mı oldu
Meryem14 Pszge Gizem_miros kafam çok karışık ya bekliyorum ama belirsizlik kötü.hamilelik belirtilerimde bir var bir yok ama ilk hftalarda mide yanması bulantı vardı onlar gitti sanki,psikolojik mi yoksa gerçekten gelişimi durdu mu bilmiyorum.
Meryem14 Gizem_miros bana 5+5 dediğinde ben 7. Haftamda olmam gerekiyordu ama.bende anlamadım karışık bir durum.geç döllenme mi yoksa gelişimi mi başından beri yavaş ilerledi bilmiyorum.
Meryem14 Yakında Pszge idrar tahlili yakında yaptırmamıştım bilmiyorum ama troidim normaldi hamile kaldım anladım bir değişiklik olduğunu çünkü iştahım açıldı hamile olduğum halde de kilo almadım hiç hamilelikte çıktı sanırım troid
Pszge Meryem14 bende aynıydım çok iştahlıydım ama kilomda hiç değişiklik olmuyordu 60 kiloydum en fazla 61 olmuştum iştahlı olmama rağmen çokta halsizdim hemen yoruluyordum bende mi baktırsam triotilere acaba
Elifsaadet Pszge doktora gittiğinizde en başta yapılan testlerden zaten. Tsh diye geçiyor. Sonuç kağıtlarınız varsa bir bakın isterseniz yaptırmışsınızdır belki.
Meryem14 denizannee oğlumda 5.haftada alttan muayenede hafif dinledim sonra 6+3 te çok net dinledim.ama oğlum hep öndeydi gelişimi hamileliğim boyunca belki onunla ilgilidir.yani bu hamileliğimde en son bebeği bile göremedik.bakalım hayırlısı bakalım ilerleme olacak mı.
Meryem14 Elifsaadet doktor verdi ilaç ama ben bir kere kullandım evet daha dikkatli kullanmalıyım.aceleci değilim aslında ama doktorda çok umutlu konışmayınca bende çok umutlu olamadım
031965 Ben 6. Haftada keseyi 7. Haftada kalp atışını duydum. Biraz beklemekte fayda var daha geç duyanlar da var epey
Elifsaadet Meryem14 euthyrox mu verdi? Siz doktorlara bakmayın, kimi doktor var mükemmel rahatlatıyor, kimi doktor var lanet ettiriyor. Denk gelmek çok önemli. Biz güzel düşünelim. Allah hayırlısı ne ise onu yaşamayı nasip etsin🙏🏻