Merhaba 32. Haftanızdan sonra doğum öncesi 8 doğum sonrası 8 hafta ücretli izniniz oluyor. Bu süre zarfında devlet size ödeme yapıyor fakat ilk doğumda benim işyerim normal aylık maaşımı kesmeden 4 ay boyunca vermeye devam etti ben de devletin yatırdığı rapor parasını şirketime gönderdim. Özel sektörde çalıştığım için devletin verdiği paradan daha fazla para almış oldum normal maaşımı aldığım için. İşyerinizde böyle bi durum olup olmadığını öğrenmeniz lazım, bir danışın derim🙏🏼