Rmysacv Kızlar napıyorsunuz 26 haftalık olduk daha çoğu şeyi almadım şimdiden sonra başlıcam inşallah zaman gerçekten çok hızlı hayırlısıyla kucağımıza alalım inşallah ❤️
isimsizdir Rmysacv bizde 29 olduk bugün günler geçmiyor hiç Bebek büyüdükçe zorlukla oluyor bel ağrısı oturup kalkma
AnayimBenAna_ Rmysacv hiçbişey almadım canım sadece bir paket bez aldım. İkinci bebeğim cinsiyette aynı olunca alışveriş için çok bir eksiğim yok gibi :) ama çok güzel gidiyor 🤭🌸