Uzun bir liste vermicem ama Kendiniz için atlet ve üst alta giymek için bı kaç fazla kiyarsaniz daha iyi olur süt çok akiyo ilk zamanlar bebek tam emmemedigi için Ve egerki sıcaksa Çok terleniyor rahat edilmiyor . Teseturlu olduğum için Uzun kol tunik gibi giymiştim çok sıcaktı daha fazla yatınca dayanamadım Uzun ceket gömlek yatağın başına koydum Kisakkl giydim Herşeye hazırlıklı olunmalı . Alt olarakta Bende kansızlık olduğundan aşırı bı kanamam dışa çıkmam olmadı gece pediyle ama Kanam çok olabilir çıkabilir Bı kaç fazladan olabilir . Tavsiyem eğer anne bebek çantası Tek cantaysa Tek değil ayrı ayrı olmalı .