Kızlar kaynanam 10 aydır neredeyse hasta bağırsak kanseri hiç bir şey yiyip icemiyordu ilk etapta yediği herşeyi kusuyordu ve sonra ameliyat oldu yemek yiyebilmesi için 6 ay sonra tekrardan aynı oldu aynı zamanda miyom da vardı hastanede şuan rahimde ki miyom dan dolayı ameliyat oldu ve sarilik gibi bı şey de çıkmıştı sanırım onun içinde ameliyat oldu hâlâ hastanede işte durumu ne iyi ne kötü kanserde bayya ileri seviyede konuşabiliyor az da olsa yiyip içiyor doktor da çok uzun sürmez yaşamı diye bahsetmişti ilk kanser teşhisi konulduğunda ne olur bilmiyorum böyle bir durumu etrafta yaşayan birilerini görüp duydunuz mu benim duyduklarımin çoğu bı kaç ay yaşadı zaten