Daisyy000 Umudum-123 Gelinimiz 2.bebegi 43 e kadar bekledi,hala gelmeyince 2 gün suni sancı verdiler,sonra zahmet edip doğdu çok şükür 😬
Dstnr Umudum-123 38 haftada olmuştu 2 doğum şimdi ücüncü kızım geliyor Suan 31+5 bakalım o Ne zaman gelmek istiycek🥰