Arkadaşlar genital bölgemin girişinde nohut kadar bir kist vardı doktorum doğumda patlayabilir zararsıza benziyor patlamazsa küçük bir operasyonla alırız demişti az önce elime biraz sert geldi baktım sapsarı olmuş kist çok korktum açıkçası neden böyle oldu başına gelen var mı