Ben de ilk kullandığımda hamile kalmıştım daha sonra o gebeliğim kalp durması sonucu kürtajla sonuçlandı 2 ay sonra birdaha denedim ve 3. Ayda hamile kaldım ovulasyon testi ile gebelik testinde pozitifi gördüm kanda da şimdi doktora gitmeyi bekliyorum