Silanur benimde 17. Haftada kesemde yırtık oluştu enfeksiyondan dediler suyum sinirdaydi bir hafta sonra tamamen bitti 18 haftalikti kaybettim bebegimi dikkat et canım eğer kesenle bebekle alakalı bir sorun yoksa inşallah düzelir benim suyum artsada diğer taraftan sürekli sızıntı şeklinde geliyordu suyum oyuzden fayda göremedim. Sen havuç suyu deveci armutu bunları tüket rabbim yardımcın olsun inşallah.