Mrv-ts Nagiiiii dün şu ayak ayak üstüne atma testini yaptım ve geçemedim 😄 daha önce deneyip çok kolay yapmıştım, heyecanla bekliyoruz 😊
Kevsersanlii xJade evet sabah kontrolüm var dua edin umarım hayırlı haberlerle sağlıcakla kucağıma alırım artık çok sabırsızım aşağı iner inşallah oğluşum 🙏
Alya-veanne xJade ah çok zor son haftalar bende 38+3 teyim konforsuzum . Ayrıca ev işleri de pek yormaya başladı açız resmen ellerim ayaklarım ödemli uyusuk 😂 annemden rica ediyorum o yapıyor genelde çünkü elden ayaktan düştüm sanırım ben hantal hamileyim :(
Nagiiiii Bütün tuşlara basıyorum 1 haftadır hurma ananas merdiven duş muş ne varsa denedim bugün evimi temizledim yerleri el beziyle sildim ördek yürüyüşü falan ama yok yoruldumda açıkçası eğer bunlar işe yaramıyorsa bırakayım 😂😂
Rabiamina Nagiiiii bu kadar enerjiniz varsa doğum yakındır. Genelde bunları yapanlar o gün doğuma gidiyor. Doğum enerjisi geliyor diyorlar 😅
Alya-veanne gulkilickiyar bende eşimi sabah ütüsü yapıp ise göndericem şu topal halimle 😂 ama biz hariç yapacak biri yok bacım Zjskks öyle durunvslla sonra hanım beni aç bıraktı
Esra_nurr Başlasın da istiyorum bir an önce sonra da korkuyorum istemiyorum 😂😂 nasıl olcak bilmiyorum
Nagiiiii Esra_nurr aynı ben doğurmak için suyum gelsin diye bir sürü şey yapıyorum sonra suyumun gelmesinden korkuyorum 😂😂
Esra_nurr Nagiiiii bende az önce egzersiz felan yaptım geri de diyorum ya başlarsa 😁😁 ay çok stresli gerçekten bi an önce kurtulmak istiyorum
Alya-veanne Esra_nurr bende doktor nırmal dıguma uygun çatın dedi fakat suan 38+3 te kasık ağrıma dayanamicak konuma geldim gönüllü sezeryan olasım gelmiyor değil . Doğumun her türlüsü de zor yani basit bi yanı yok ama hepimiz basarıcaz Zjskks o güç var bizde 😂 biraz korkmuyor değilim hani
Eso_ven Nagiiiii 🤣benim korkumda işte dönmemesi son dk beklemesin dönmek için bende rahat edeyim diye düşünüyorum 😅
Eso_ven Figen1-2 inşallah hayırlısıyla döner ya yüzdük kuyruğuna geldik donsün oda rahat etsin bende 🤪