Bende 17+2 yim sabah kahvaltımı cok güzel yapmaya çalışıyorum muhakkak yumurta ceviz havuç 1 kase yoğurt yiyorum gunde 3 ya da 3,5 lt su muhakkak ıcıyorum.. Et balık ve tavuk agzıma süremıyorum aşırı tiksindim diye kilo almadım henüz akşamları da çorba vs olursa ıcıyorum salata yiyorum o kadar.. Doktorum sadece gece yemek yeme dedi bana.. Çok canım çekerse çikolata falan yiyorum ama gun ıcınde gece hıc yemiyorum ınsallah fazla kilo almam almaya başlarsam direk diyetisyene gıdıcem