Ezgia_ Omepa vm isimli vitamini kullanan var mı aramızda? Bugün doktorumun tavsiyesiyle başladım kullananlar tecrübelerimi paylaşabilirler mi?
ElmasSs Ezgia_ Ben kullandım ama kokusu midemi bulandırdı doktorum değiştirdi daha sonra aynı içerikli efa mom kullanıyorum omepayı çok zor yuttum kokusundan dolayı
ElmasSs Ezgia_ Eğer rahatsız oluyorsan Efa mom daha iyi doktoruna sorabilirsin omepa bana 1 ay zulum gelmişti😀
esraalican0109 Kuzum ben gebeliğimin ilk haftasından bu yana kullanıyorum . Kokusu çok kötü .. evde bana çok kilo aldırdı . Doktorumda öyle olacağını söylemişti zaten . Bu hafta onu bırakıp sadece Demir ilacını içeceğim.