Cck3846 Yoyko aldım ben henüz kullanmadım ama kumaşı güzel hışırdamıyor beğendim. Hem de indirim var hepsi burada da 5800 e aldım 3800 şu anda. Eleleyi görmedim o yüzden karşılaştırma yapamayacağım.
kkubraozer Cck3846 sallanmayla ilgili sıkıntı var demişler birkaç yorumda öyle bir sorun yaşadınız mı
kkubraozer Hepsiburada indirimini kaçırmamak için aldım ben de yoykoyu az önce. Ama hiç araştırma yapmamıştım 3700e geldi acaba iptal mi etsem diyorum şimdi
Bett2206 kkubraozer ben özellikle sallanırken hışırtı yapmıyo diye yoyko almak istiyordum madrede falan kumaştan dolayı hışırtı yorumları okumuştum
Cck3846 kkubraozer dediğim gibi henüz kullanmadım. Eksik parçası var mı diye kontrol amaçlı kurduk sonra kaldırdık.
kkubraozer seyma0661 ay ben de görünce bir anda aldım ama yorumlarda sallanma sıkıntıları var demişler 🥲
seyma0661 kkubraozer youtubeden video izledim gayet güzel gözüküyordu bilmiyorum ya olmadı iade ederiz 😂hangi rengi aldınız
kkubraozer Hepsiburadada haki diye geçmiş ama bej rengindeydi, zaten rengine kanıp aldım 😂 siz hangi rengi aldınız
seyma0661 kkubraozer bende haki diye yazan rengi aldım insallah görseldeki gelir yoksa iade edicem 😂😂
Bett2206 Ben de bu akşam yoykoyu aldım fiyattan dolayı madre alıcaktım bu akşam hatta baktım değer mi bu farka diye düşünürken indirim oldu birden aldım😀
Girlmama seyma0661 krem rengi o bende koyu gri aldım ama indirime girmiş 2000 lira zarardayım 800 kere kullanırsan 100 liraya geliyor her kullanmam 😂