Biyzii_ Cigdemm28 merhaba hamile olduğumu yeni öğrendim pazartesi betam 49 dün kan verdim bugün sonuçlar çıktı 187 yani neredeyse 4 katına çıkmış ikiz olabilir mi ?
Esngl29 mer_vee maşallah günü belli mi her hangi bir sorun yaşadınız mı bana doktorum çok bekletmeyiz diyor da
Cigdemm28 Esngl29 Bende 9.haftayım tedirginlik maalesef var plasentaları bir riskli bir gebelik bakalım
mer_vee Cigdemm28 bir hamilelik boyu öyle geçiyor her kontrole gotmemede stres basıyordu çok şükür bu zamana kadar geldik darisi doğuma
mer_vee Esngl29 evet ilk gebelik doktoruma çok guveniyorum daha önce yaptırmış üçüz bile dogurtmus normal
Cigdemm28 mer_vee evet bende öyleyim bana doktorum fetal DNA yı mutlaka yaptır dedi yaptıracağım bende
mer_vee Cigdemm28 tabi doktorunuz onerdiyse mutlaka yaptırın bizimki gerek görmedi zaten 35 haftalık olduk bu gün elleri kulaklarinda bekliyoruz 😊