Kbradmrdg canım canını hıc sıkma ben hamıle kalmadan once tsh ım 0.25 ti (buarada 2004 ten berı guatr vardı bende 2012 de amelıyat oldum ama onur boyu ılac kullanıcam) gebelıgın 5.haftası 0.58 doktor 1 ay sonra gel dedi ben dayanamadım 2.hafta sonra tahlıl yaptırdım yanı gebelıgın 7.haftası tsh 3.25 e fırlamıs. Gıttım doktora dozu yukselttı 4 gün 200 3 gün150 mg dedi. 9.hafta gıttim tsh 7.00 😂😂 şimdi guluyorum ama o an aglıyordum sınirden doktor ınanamadı bana dıokı ac karnına yaptırdın tahlılı dımı dedi eet dedim ilaç ıcmeden yaptırdın dımı dedi eet hocam 15 yıldır kullanıyorum bılıyorum herseyı dozu yukseltın yıne dedin kullanmamda skntı yok dedim. Birdaha yukselti suan 11.haftada gittim 5.50 yıne ıstenıldıgı gıbı dusmemıs. 7 gün 200 mg yaptı haftaya bırdaha gıtcem.. Tahlıl sabah ac karnına ılac ıcmeden saat 10.00 dan once werılmesı gerekıyor sabah aclıgı onemlı.. Sabah uyandıgındada tek ılacını alıcaksın yanında baska bı ılac ws almıcaksın alacaksanda mıde ılacı vs mısal yarım saat sonra alıcaksın. Kahwaltıda yarım saat sonra.. Bnm tsh oynak kafasona gore takılıyor bızde ugrasıorum doktorla ınsallah duscek