Beybyi 37. Haftaya kadar hiç bir şey sürmememe rağmen 0 çatlakla geldim bu saatten sonra daha çatlamam diye düşünmüştüm derkeeen karnımın altında 1-2 çatlak gördüm 😂 hemen yağ sürmeye başladım her gün ama bir işe yaramadı özellikle 38. Haftada felaket bir hal aldı tüm karnım perişan halde şu an 😅 bir anda oldu ben şok ama olsun üzülmüyorum bebişimden bana kalan hatıra izleri diyerek sevicem çatlaklarımı 🥰