Ben de 1 tane aldım ne olur ne olmaz diye aventin küçük boy kolik bebekler için gaz yapmayan 1 damla çok yavaş akışlı biberonunu aldım hastane için e bebekten kaşık biberon aldım mecbur kalmadıkça kullanmayı düşünmüyorum çünkü iki ay önceden özel ebeden emzirme danışmanlığı aldım doğumumda gelicek sürece birlikte başlayacağız inşallah ebe silikon uç biberon mama önermiyor hemen elzem durumlarda öneriyor emzirmeye devam etmeyle birlikte