Babyybabyyy Kızlar salı günü doktor su azalmış doğurtalım dedi. 3gün sonraya yani yarına kayıt açtırdım saat 1.30a. 35+4 doğum olur mu yarın kızlar
Alparslannn4837 Bende 33+4 oldum geçen haftasonu suyun az riskli gebelik dedi cumartesi gidicem duruma göre gün vericem suyuna bağlı dedi ama bu gün 1 sonraki gün de olabilir hazilikli ol dddi