Nurbukk çok kafaya takmak da gebeliğe engel bence. Ben 8 ay boyunca her ay yumurtlama zamanlarını takip eder adet günüm gelmeden test yapar sonra aglardim. Gebe kaldığım ay yumurtlama zamanınida takip etmemiştim ve o ay sadece bı kere ilişki olduğu için hiç ümidim de yoktu. Allah hiç ama hiç beklemedigim bı zamanda gönderdi bize melegimizi. Sizde stres yapmayin inşallah hayırlısıyla tez vakitte sizde güzel haberler alırsınız ☺️