Kızlar selam,
4 gündür geçmeyen bi kasık ağrım var. Pelvik bölgesi fena şekilde ağrıyor oturup kalkarken yürürken hatta gece uyurken sağdan sola döndüğümde ağrıdan uyanıyorum. Kanama vs yok ama ağrı rahatsız ediyoe beni. Doktorada yeni gitmiştim kontrol sürem geçmeden tekrar gitsem mi ki bi stres oldum böyle 4 gündür geçmeyince