seyma0661 amiiin inşallah bekleyen isteyen herkesle beraber 🙏🏻 hayır destekleyici farklı bir tedavi yapmadık şuan. Folikasit kullanımı, yumurta takibi ve değerlendirme. Ancak 1 seneyi geçti. 1 kimyasal gebelik geçirdim. Bizde dün eşimle onu konuştuk bu ay da olmaz ise aşılama vs konuşalım doktorla diye ama fiyatlar, tedavi süreci vs yapabilir miyiz bilmiyorum. Çalışıyorum izin alıp hastaneye gitmekte de zorlanabilirim