SunaKzl Kızlar karnım yavaştan çıkmaya başladı ve kaşınıyor çatlak kremı olarak onerdıgımız neler var
Fatmadali SunaKzl valla benim daha 2 aylıkken göbeğim çıktı 4-5 aylık sanıyolardı 🤭 doktorum Lierac veya mustela önerdi. Lierac kullanıyorum şuan da 26 haftalığım bayağı çıktı göbiş ama henüz hiç çatlamadım işe yaradı gibi duruyor öneririm 👍🏼