gamzeoktay gkceeclkk bende 30 hafta ve ikiz gebelik acıma batma yanma herseey oluyo biri dursa biri durmuyo 🤣🤣🤣
Lanetkari gamzeoktay benimde 30+5 hafta ikiz gebeyim karın toplanmam çok oldu ciğer geliştirici vurdu dr 24 saat arayla hareketlerinde azalma oldu sanki 😞 normalde karnım yırtılcak içinden cıkcak gibiydiler normalmidir acaba
gamzeoktay Lanetkari şuan benim de öyle karnım yirtilcak gibi yürümekte çok zorlanıyorum birde plasenta previa var bende durumlar vahim pazartesi kontrolüm var ne diyecek doktor bakalım