Ben 19. Haftamda hacettepede ayrıntılı ultrasona gittim doktor bişey söylemedi benimle başkalarını dan çağırdığı için sorgulamadım ama 22. Haftada bir daha çağırdı bugün instagram bir gönderide ikinci kez çağırılınca sorun olabikicegi yazıyor sizi de ikinci kez çağırdılar mı ne düşünüyorsunuz.