Yenianne3 benim üçüncü gebeliğim ama hiç yaşayan yok ilk bebeğim ilk defa bu haftaları gördüm geriside gelir inşallah 🥹 Rabbim hepimizin yardımcısı olsun inşallah 🥹🌸 Evet ebe yaptırır ve ebe olması da en sağlıklı olanı canım. Ben konyadayım mesela eğer normal yapsaydım dediğim gibi güzel bir şekilde hazırlanır ve bir ebeyle anlaşırdım. Burada ebe Aysun abla var mesela istersen devlet hastanesinde istersen evde gelip eşlik ediyor gece gündüz farketmez daha makul özelde doğuma göre fiyatlarıda bu şekilde ilerleyebilirsiniz sizde araştırıp.🥰