Bende bugün 7 haftalığım 5. Haftada başladı adet kanaması yaşadım resmen hemen gittim kanama alanı var dendi bebek iyi sorun yok fakat lekelenmem iki haftaya yakındır devam ediyor düşük riski dedi yatıp dinleniyorum iş vs hiç yapmıyorum umarım hepimizin geçer