Arkadaşlar benim bebeğim 14+3 haftalık. Bugün doktora gittiğimde sana kız olduğunu söyledim mi dedi. Bende şaşırdım hocam oğluma da kız demişti doktoru erkek çıktı emin misiniz dedim. Emin olmadığım şeyi söylemem bildiğin kız dedi ama hala şüpheliyim ve çok heyecanlıyım. Kesin olarak bakamıyorum nedense doktor öyle tahmin ediyorum demedi direk kız dedi. Bu hafta da kesin midir ay ne düşünsem bilemedim bir şeyler bile bakamıyorum hevesim kursağımda kalmasın diye