Bahar5234
Aşıdan sonra hasta oldum. Ateş olmadı, fakat ilk boğazım çok kötüydü. Doktorum boğaz spreyi verdi. Sonra burnum akmaya başladı ve hiç durmadı. Doktorum herhangi bir ilaç vermedi sadece tuzlu su önerdi. Nefes alamadım, tat alamadım, şu an yeni yeni kendime geliyorum. 1 hafta oldu. Doktorum herhangi bir ilaç kullanmamı istemedi. Doktorunuza mutlaka danışın. Ateş olursa da mutlaka acile gidin. Geçmiş olsun 💐